Arbejdsgang

Læs lidt om hvordan vi arbejder

Respekt for boet

Et af vores nøgleord er respekt. Vi har over 15 års erfaring, hvilket har givet os en masse viden og erfaring på området. Respekt for indboet er utrolig vigtigt og det ved vi. Vi indgår ved start en skriftlig aftale, hvilket er din sikkerhed. Du ved hvad vi laver og hvordan vi arbejder, så der ikke bliver nogle misforståelser. Vi lever af glade kunder og har igennem årene haft rigtige mange glade og tilfredse kunder, hvilket vi er utrolig stolte af. Vores kunder står i en svær situation og vi er stolte af, at være deres trofaste partner på dette område.

Hvordan foregår det?

De fleste af vores kunder har svært ved at overskue processen omkring tømning af et dødsbo, hvilket er fuldt forståeligt. Vores arbejdsprocess er utrolig nem, for at gøre vores kunder så trygge som muligt. Det foregår sådan her:

1) Du tager kontakt til os. Her får vi en behagelig og rolig samtale, hvor vi sammen gennemgår jeres situation. Hver situation er unik, så det er vigtigt vi får afstemt forventninger. Vi får her også praktiske informationer og aftaler et fysisk møde.

2) Vi møder op på aftalte sted og tid. Vi gennemgår boet, hvor vi laver et endeligt tilbud til kunden. Dette foregår skriftligt, så alt er på plads og der ikke bliver nogle misforståelser.

3) Vi tømmer boet miljøvenligt og efter gældende regler. Vi overholder altid vores aftaler og lever af tilfredse kunder.

Tøv ikke med at kontakte os. Vi kan kontaktes døgnet rundt og er altid klar på en behagelig samtale. 

Vi tømmer alle dødsboer

Vi arbejder for advokater, boligselskaber, kommuner og ejendomsmæglerer. Det betyder at vi kommer ud til en masse forskellige slags dødsboer. Den erfaring gør at du kan være tryg ved at overlade dit dødsbo til os. Vi rydder sommerhuse, boliger/værelser på plejehjem, beskyttede boliger, garager, loft og kælderrum. Det er altså ligegyldigt hvilken situation du står i,  vi kan helt sikkert hjælpe jer.

 

Hvad aftager i?

Vi er specialister i totalrydninger, hvilket vil sige at vi rydder alt. Grundet vores mange års erfaring, har vi kunne etablere en masse samarbejdspartnere, som er med til at aftage jeres ting. Jeres ting bliver derfor genbrugt og skaber glæde hos folk der ikke har så meget. Vi donerer til skoler, hjemløse og andre som ikke har så meget. 

Laver i gratis rydninger?

Vi tilbyder gratis rydninger, hvis værdierne i boet kan dække vores omkostninger. Tjek de 3 kategorier vi går efter på forsiden, hvor det hele er forklaret.  

Er rengøring inkluderet?

Vi tilbyder 2 slags rengøring til dødsboet. 

1) En lille rengøring, som altid laves og er uden beregning. Denne inderholder Støvsugning (af loft, vægge og gulv), aftørring af alle synlige vandrette flader, ordning af håndvask og toilettet. 

2) En grund rengøring, hvor vi laver en hovedrengøring så huset står som nyt. Dette er en ekstra service, som skal bestilles. 

Hvordan foregår betaling?

Når vi køber et dødsbo, betaler vi via bankoverførsel til kunden. Denne process tager 3 dage fra begyndelse af rydningen. 
Hvis boet ikke dækker vores omkostninger, skal kunden betale for rydningen. Her sender vi en elektronisk regning få dage efter endt tømning.